Doom Wikia
Advertisement

Bu makale Doom 3'de olan bir iblis ile ilgilidir.

Tick, Doom 3'te ki Trite'ın saldırılarına benzeyen saldırı çeşitlerine sahip olan küçük ve örümcek benzeri bir iblistir. Delta Complex'de sadece bir defa gözükselerde büyük bir sürü halinde gelirler. Doom 3: Resurrection of Evil'da oyunda birkaç defa gözükürler ve son görüldükleri kısım ise Cehennemdir.

Tickler ve Tritler arasındaki dikkate değer tek fark esneklikleridir (buna rağmen Tritelar Ticklerden daha uzağa sıçrayabilirler). Tritelar ters dönmüş iblis kafasından ve uzun parmaklara benzeyen bacaklardan oluşmuşa benzer ancak Tickler, Tritelardan daha fazla böceğe benzerler. Dahası, Tritelar boğazdan gelen bir kükreme yaparken Tickler perdeli ve yüksek cıvıltılar çıkarırlar. Son olarak, Tritelar öldükleri sırada sarımsı-yeşil bir sıvı fışkırtarak ve kıvrılırlarak ölürler ancak Tickler öldüklerinde diğer iblislerde de olduğu gibi cesetleri yanar.

Eğer oyuncu yeterince yüksek ve dik bir yerde ise Tickler saldıramaz. Örneğin eğer bir Tick karşınızda ve yerde ise bir ranzanın üstüne atlayarak o Tickin yapacağı saldırıları kolayca etkisiz hale getirebilirsiniz. Eğer bir hile kullanılıp yakından incelenirse kafasında küçük bir insancıl yüz görülebilir.

Bilgiler[]

Doom 3 Oyun Rehberinde Ticklerin 50 puanlık bir hasar verdiği belirtilirken oyunda ise sadece 5 veya 10 punalık hasar verir.

Ayrıca Bakılabilirler[]

  • Trite (Tick'e çok benzer bir iblis)

Advertisement