Doom Wikia
Advertisement

Sen hiç bizden biri olmadın. Bir gaspçıdan başka bir şey değilsin. Yanlış idolsun. Gözlerim açıldı. Senin de görmene yardım edeyim Slayer.

—Bir Marauder, Doom Slalyer'a

Marauderlar, Argent D'nur alemine karşı Khan Maykr ve Cehennem Rakipleri tarafını tutan, diriltilmiş veya ele geçirilmiş hain Night Sentinel'lerdi.

Doom Eternal'da Doom Slayer'ın düşmanlarıydı.

Tarih[]

Sentinel Prime'da yaşanan İç Savaş sırasında birkaç hayal aleminden çıkmış Night Sentinel, Sadık Sentinel'lere karşı Khan Maykr'ın safına geçmişti. Birkaçı savaşta kaybedildikten sonra Urdak ile Cehennem teknolojisinin birleşimi kullanılarak diriltilmiş ve miktarları çoğaltılarak Cehennem Lejyonu için baskın birlikleri olarak hizmet vermeye başlamışlardı. Görevleri, Doom Slayer'ı avlamaktı.

Muharebe özellikleri[]

Marauder, çok sayıda saldırı mekaniği olan tehlikeli bir düşmandır ve karşılaşma ipuçlarının belirttiği gibi dayanıklı bir savunma merkezidir.

Doom Slayer kendisine yakınken Marauder, super shotgun silahını kullanarak karşısındaki küçük bir alana yüksek hasar verir. Eğer Slayer kendisinden uzaktaysa baltasını kullanarak bir ışın projektili fırlatabilir ya da yakın mesafe alana atılabilir. Orta mesafede Marauder, baltası ile bir sıra güçlü saldırı yapar. Bütün bunlara ek olarak parlayan turuncu bir kurt minyonu yaratabilir. Hızlı hareket eden kurtun ısırıkları ekranda görünümü engelleyip Slayer'ın hareket hızını düşürür.

Marauder ayrıca baltasını bir kalkana çevirerek saldırıları engelleyebilir. Yine de yakın mesafe saldırısını uygularken bunu yapamaz. Savunmasız olduğu noktalarda gözleri yeşil bir şekilde parlayacaktır. Eğer savunmasızken yeterince güçlü bir saldırı yapılırsa sersemleyip birkaç saniye daha hasara açık hale gelecektir. Kalkanı ayrıca arkasında patlayan patlayıcıları engelleyemez ve donmuşken kalkanını kullanamaz.

Ekipman[]

Battle Mode[]

Marauder ayrıca Doom Eternal'ın BATTLEMODE oyun türün oynanabilir bir canavar. Ne kadar daha güçsüz olsa da olabildiğince Slayer'a benzer şekilde tasarlanan canavarın sadece birkaç hareketi "What is Doom" fragmanında görülmüştü.

Videolar[]

Galeri[]

Advertisement