Doom Wikia
Advertisement
Daisy doom

Thy Flesh Consumed'un sonunda Doomguy Daisy'nin kafasını tutarken.

Daisy house

Aksiyon içinde Daisy.

PFUB2

Daisy Inferno'nun son sahnesinde.

B3CB35BB-B3F2-485E-8F80-4773304A50FD

Daisy Doomguy'ın evcil tavşanıdır.

Klasik Doom'da, tavşanın kafası Bölüm 3: Inferno'da, önce uysal bir durumda, güneşli bir arazide dinlenirken, daha sonra ani bir dönüşle, kafası vücudundan ayrılmış ve hellspawn'ın Dünya'ya geldiğinin kanıtı olarak kafası mızrağa saplanmış olarak gösterilir. Bu zamanda tavşan Doomguy'ın hayvanı olarak belirtilmemiştir.

Bölüm 4: Thy Flesh Consumed bölümünün son fotoğrafında, tavşanın kafası Doomguy'ın elinde tekrar belirir. O anda oyun "biri Daisy'e, senin evcil tavşanına, olanların hesabını verecekti" olarak belirtir. Bölüm 3'ün yazılarında bu konudan bahsedilmemesi sebebiyle, bu bir geriye dönük bilginin örneği olarak karşımıza çıkmaktadır.

Bölüm 4: Thy Flesh Consumed'un sonunda Doomguy muhtemelen tavşanının intikamını aldığının göstergesi olarak Daisy'nin kafasını elinde tutuyor ve bu da Marine'in Bölüm 4: Thy Flesh Consumed'da iblislerle savaşmaya devam etmesinin sebebinin Daisy olduğunu gösteriyor ki bu da Bölüm 4'ü intikam görevi yapıyor ve tamamen iblis istilasını durdurmaya odaklanmadığını gösterir. Daisy ile alakalı hiçbirşey gerçekten bilinmiyor, nasıl Doomguy ile bir araya geldiği, aynı zamanda Doomguy ile geçmişi veya oyunda sinematik bir son dışında anlamı ve amacı bilinmiyor. Yine de, çoğu yanan binadaki tavşan şekliyle alakalı olmasıyla birlikte yıllarca fazlaca teori geldi ve geçti. Daisy aşağı yukarı yalnızca Doom serisine bir son olmasında birşey ifade etmiyor.

Diğer Görünümler[]

  • Doom (2016)'da çok oyunculu moddaki bir seviyede duvarda asılı bir posterde kayıp Daisy için bir ilan vardı ve ödül teklif ediliyordu. Telefon numarası ise Doom'un orjinal çıkış tarihiydi.
  • Quake Championsda, Doom Slayer'ın biyografisinde Daisy'i kaybettiği için hala sinirli olduğu, ve tavşanın ayağını onunla taşıdığı yazıyor.
  • 23 Temmuz, 2018'de,resmi DOOM twitter hesabı "justice for Daisy" (Daisy için adalet) yazan gizemli bir tweet yayınladı. Bu bazı hayranları tavşanın bir şekilde Doom: Eternala ekleneceği konusunda umutlandırdı.
  • Daisy aynı zamanda Action Doomun son seviyesinde beliriyor. Animasyon eklenmiş ve Doomguy'ın evinin etrafında koşuyor.
  • Aynı zamanda Skulltagin eski versiyonlarında hile kostümü olarak karşımıza çıkıyor.
  • Daisy aynı zamanda Doom95 portunun başlangıç ekranında canlı halde gözüküyor.
  • Doom: Eternal için 9 Haziran, 2019'da yayınlanan tanıtıcı resimde Doom Slayer'ı saran iblislerin içinde gizlenen bir tavşan içermesi, Daisy'nin Doom: Eternalda bir şekilde gözükeceği inancını güçlendiriyordu. Daisy Doom: Eternal oyununda beklendiği gibi gözüküyor. Fortress of Doom'da Doom Slayer'ın odasında Doom Slayer'ın onu nazikçe tuttuğu bir resimde gözüküyor.
  • Doom Slayer'ın Daisy'yi tuttuğu bir resim Doom Eternal'da gözüküyor. Marine aynı zamanda "My Best Friend, Daisy" (En İyi Arkadaşım Daisy) adlı bir kitap da yazdı.
  • Daisy (en azından bu evrenin Daisy'si) Doom Eternalın her bölümünde canlı ve iyi şekilde saklanmış olarak bulunur.

Sahne Arkası[]

Çoğu kişi mızrağın Doomguy'ın kolu olduğunu söylese de bir başka çoğunluk Doomguy'ın bunu yapması ve tavşanın araziden şehrin önüne gelmesi mantıksız olduğu için şüpheyle yaklaşıyor. İşin aslı, o sadece tahta bir mızrak. Buna benzeyen başka teoriler de olsa da Daisy hakkında fazla birşey bilmediğimiz için hiçbiri kanıtlanamaz.

Referanslar[]

Advertisement