Doom Wikia
Advertisement

UAC[]

Kısa Geçmiş[]

21. yüzyılın erken aşamalarında Mars'da sıvı su bulunmasına rağmen, sonraki yüzyıl için Mars kolonisi keşfetmenin ötesine dair az merak duyuyordu. 2095'de Argent Çatlağı'nın (rafine edilmemiş boyutsal Argent Plazma akışı) keşfi ile Dünya'nın engin enerji talebi ile karşılaşmak için Mars'da yerleşim ve maden kazma hem pratik hem de esas oldu. Bununla birlikte, Kızıl Gezegen'in atmosferik dönüşüm ve yaşanılabilir kılınma ihtiyacı UAC dışında tüm kurumlara aşılamaz olarak gözüken bir görevdi. Teknolojik gelişme ve ileri-görüşlülüğe olan gayretli adamışlıkları sayesinde, MTC 2096'da çatlaktan Argent plazma çıkarmak için bir karakol belirlendi. Bu plazma UAC'nin Fermiyonik Aktarım Pattern'ine maruz kaldığında Argent Enerji üretilir. Bu olağanüstü girişim her nasılsa meyvesini verdi ve Argent Enerji Dünya'nın birincil enerji kaynağı haline geldi. UAC tesisine yeni gelenler yüzeydeyken zengin atmosferi kabul etmiş olabilirler, ancak birkaç yüzyıl önce Mars'ın yaşamı destekleyemeyen bir çöl olduğunu unutmamalılardır.

Üs dışında harici bölgelerde izinsiz keşif yapmak her koşul altında yasaktır. Yüksek derecede uçucu deneyler ve yapılar üsten güvenli uzaklıkta sık sık yapılır ve bu bölgelerdeki güvenliğiniz garanti altında değildir.

Mars'a Hoşgeldin[]

Yeni yandaşlar! UAC'ye hoşgeldiniz. Bu rehber kitap Mars'daki Argent Tesisine uyum sağlamanız için size rehberlik edecek.

Advertisement