Doom Wiki
Advertisement

Testament Zabójcy I[]

PLIK RAPORTU UAC: H8UM66S

Testament

Testament Zabójcy

W pierwszej erze, podczas pierwszej bitwy, gdy pierwszy raz położyły się cienie, przetrwał jeden. Spalony żarem Armagedonu, z duszą zbrukaną i wypaloną przez piekielne ognie, bez nadziei na zbawienie, wybrał drogę wiecznego cierpienia. Żarłoczna nienawiść nie pozwoliła mu znaleźć ukojenia. Przepełniony szałem krążył po Równinach Cienia, szukając zemsty na mrocznych władcach, którzy go oszukali. Nosił koronę Strażników Nocy, ci zaś, którzy skosztowali ostrza jego miecza, zwali go Zabójcą Zagłady.

Testament Zabójcy II[]

PLIK RAPORTU UAC: 9REIZDUR

Jego hartowana w piekielnym ogniu żelazna wola pozostała niezłomna podczas próby, która pochłonęła tylu słabych. Był on bowiem Piekielnym Wędrowcem, Uwolnionym Drapieżnikiem, który wszędzie szukał zemsty - w świetle i ciemności, w ogniu i lodzie, w początku i końcu - i z barbarzyńskim okrucieństwem ścigał niewolników zagłady. Przekroczył bowiem granicę, której nie naruszył dotąd nikt poza demonami.

Testament Zabójcy III[]

W swoich podbojach, w walce przeciw mrocznym duszom potępionych ukazał swą siłę. Serafinowie zesłali mu na czas tej krucjaty niezwykłą siłę i prędkość, swą potęgą zaś zgniótł obsydianowe kolumny świątyń krwi. Wyruszył bez cienia litości przeciw bestiom 9 kręgów, niezłomny, nieugięty, niepowstrzymany Zabójca Zagłady pragnął położyć kres rządom Krainy Mroku.

Testament Zabójcy IV[]

Czas jego sądu trwał bardzo długo. Skrybowie przez eony wypisywali jego imię na tablicach głęboko w piekle, zaś każda bitwa rodziła nową grozę, w sercach demonów, Wiedzieli, że on nadejdzie, bo zawsze to robił i będzie robić, by żywić się krwią nikczemników. On tylko, bowiem, potrafił czerpać siłę ze swych upadłych wrogów, i siła ta rosła stale i nieubłaganie.

Testament Zabójcy V[]

Nikt nie mógł sprzeciwić się hordzie poza Zabójcą Zagłady. Rozpacz rozlewała się przed nim niczym zaraza, rodząc strach w mieszkańcach cienia, zmuszając ich do krycia się w coraz głębszych i mroczniejszych norach. Z głębi czeluści powstał jednak wielki byt, czempion potężniejszy od wszystkich którzy zrodzili się wcześniej. Tytan o niepojętej sile i zajadłości. Ruszył on przez równiny i stawił czoła Zabójcy Zagłady. Rozegrała się tam ogromna bitwa. Tytan walczył z furią niezliczonych demonów, które padły z ręki Zabójcy. Nie sprostał jednak mścicielowi. Wraz z jego śmiercią, horda poszła w rozsypkę.

Testament Zabójcy VI[]

Podczas tych straszliwych zmagań między światami i w odmętach czasu Piekielny Wędrowiec odnalazł nikczemnika, którego imię tu nie padnie, lecz który w swej herezji był wierny złu. Dał on Zabójcy Zagłady zbroję stworzoną w piekielnych kuźniach - potężną i wspaniałą. Wziął więc Zabójca tarczę i miecz o sile adamantytu i począł wyrzucać w pustkę wszystkich tych, których nie złamała jeszcze jego dzikość.

Testament zabójcy VII[]

Gdy jednak potężny Tytan padł i groza ogarnęła armię zagłady, demoniczni kapłani ze Świątyni Krwi zastawili pułapkę na piekielną zmorę. Nienasycony nawet zabiciem Wielkiego Bytu Piekielny Wędrowiec szukał ofiar w grobowcach Twierdzy Krwi. Oślepiony swym zapałem dał się zwieść przynęcie. Kapłani obrócili przeciw Zabójcy Zagłady całą świątynię. Pokonali go i zamknęli w przeklętym sarkofagu. Na krypcie wypalony został jego znak - ostrzeżenie dla całego Piekła, że zamkniętej w niej grozy nie wolno uwalniać. Leży tam do dziś i będzie leżeć nadal w cichym cierpieniu.

Advertisement