Doom Wiki
Advertisement

Tutaj przekierowuje strona "Doom II". Dla innych tematów z podobnymi nazwami, sprawdź Doom2.

Doom II: Hell on Earth, wypuszczona 30 Września 1994 roku, jest pierwszą kontynuacją gry Doom

Fabuła[]

Gracz po raz kolejny wciela się w rolę samotnego Doom Marine, bezimiennego bohatera, który po powstrzymaniu inwazji Marsjańskiej Bazie UAC na Marsie (w pewien sposób zapowiadając scenariusz Doom 3) i będąc jedynym ocalałym, pozostaje mu wrócić na Ziemię. Po lądowaniu jego kapsuły zauważa, że Ziemia została zaatakowana (co zostało zapowiedziane w Doom).

Wraz z wszystkimi większymi miastami w ruinach, pozostali liderzy planują użyć statku kosmicznego by przetransportować mieszkańców Ziemi. Jednakże jedynie stacja może im pozwolić odlecieć a demony chronią ją polem siłowym. Żołnierze z całej Ziemi przeprowadzają atak na stację, lecz nie udaję im się jej odbić. Pozostał tylko gracz.

Marine udało się wejść do stacji po drodze zabijając demony i wyłączyć pole siłowe. Ludzkość ucieka, a on czeka spokojnie na śmierć wiedząc, że ocalił swój gatunek.

Reszta ludzi odnajduje źródło inwazji piekła: rodzime miasto Marine. Wraca do walki i niszczy piekielne nasienie w mieście odnajdując kolejne przejście do piekła

By zamknąć portal i powstrzymać inwazję, Marine musi ponownie odwiedzić piekło. Po wycieczce po polach spalonych ciał grzeszników Marine stawia czoła Ikonie Grzechu, wielkiemu demonowi i go zabija. Jego paskudna śmierć przynosi zagładę piekłu, a portal na Ziemię się zamyka.

Advertisement